حسین شریعتمداری و دروغی که مرغ پخته را هم به خنده می‌اندازد

 
                       
                   
                                       



حسین شریعتمداری ملقب به حسین شیره ‌ای در روزنامه کیهان مدعی شده که تعداد شرکت کنندگان راهپیمایی روز بیست و دو بهمن ماه در سراسر ایران ۵۰ میلیون نفر بوده. دروغی که مرغ پخته را هم به خنده می‌اندازد. ظاهرا یا جنسی که با اربابش مشترکأ مصرف میکنند زیادی خوب بوده و یا ایشان نمی‌داند پنجاه میلیون یعنی‌ چه. البته دروغ‌هایی‌ از این دست در میان ذوب شدگان ولایت وقیح تازگی ندارد. چندی پیش هم فسیل درگاه وقاحت، جنتی مدعی شده بود که سران فتنه یک میلیارد دلار از آمریکا به صورت نقد تحویل گرفته اند. به هر حال من فکر می‌کنم که ایشان در شمارش و محاسبه این رقم مجبور به ... خوری* و خیال پردازی شده اند و یا این که  با وقاحتی که ازوی سراغ داریم تعداد معترضین کشور‌های اسلامی مثل تونس و مصر و یمن را هم به حساب ساندیس خورهای داخلی‌ گذشته است. در هر صورت یک چیز واضح است و آن اینکه رژیم با میلیاردها دلار پول بیزبان و نوکرانی تا بن دندان مصلح وقتی‌ نتواند در چنین روزهایی یک میدان را از جمعیت پر کند، بزودی غزل خدا حافظیش خوانده خواهد شد.

* = عدّه‌ای جای نقطه چین، شکر میگذارند و عده‌‌ایی دیگر چیز‌ی دیگر. انتخاب با شماست. هر چه که دوست دارید بگذارید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

شما مثل اینکه تو باغ نیستید و تلوزیون و ماهواره نگاه نمیکنید.شایدم شما که خارج از ایرانید اخبار رو واستون سانسور میکنن.اصلا گیریم 50 میلیون هم نبود، شما اندازه ی همون تعداد آدم بیاید تو خیابون ما قبول داریم.
واسه اینکه فعالیت کنید و مثلا طرفدار جمع کنید خواهشا کس نگید و برید همون ...... خوریتونو کنید. حالا شما جای نقطه چین چی میذارید؟